ZÁRUKA NEJLEPŠÍ CENY
SVATEBNÍ CESTA
SVATEBNÍ CESTA
Svatební cesta plná překvapení a naší pozornosti!
so book
DÁRKOVÉ POUKAZY
DÁRKOVÉ POUKAZY
Překvapte Vaše přátele a rodinu!
so book
DLOUHODOBÉ UBYTOVÁNÍ
DLOUHODOBÉ UBYTOVÁNÍ
Zůstaňte déle, získejte slevu 5%!
so book
REZERVACE S PŘEDSTIHEM
REZERVACE S PŘEDSTIHEM
Plánujte s předstihem, získejte slevu 10%!
so book
OBCHODNÍ JEDNÁNÍ
OBCHODNÍ JEDNÁNÍ
Při pronájmu prostorů - 10% sleva na ubytování!
so book
Rozbalit
Sbalit
Zásady ochrany osobních údajů

Podmínky zpracování a ochrany osobních údajů

I.

Základní ustanovení

1.    Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je DIANA COMPANY,spol.s r.o. IČO 60469463 se sídlem Rumunská 8, 120 00 Praha 2 (dále jen: „správce“).

2.    Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Legerova 13, 120 00 Praha 2
email: reception@amigo-hotel.cz
telefon: +420 226 538 911

3.    Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4.    Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1.    Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.    Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1.    Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • oprávněný zájem správce pro zpracování osobních údajů (zejména pro zlepšování nabízených služeb) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2.    Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky: jméno, příjmení, email,  mobilní telefon, fakturační adresa (ulice, město, PSČ, stát), dodací adresa, adresa trvalého pobytu, datum narození, údaje bankovní karty, číslo průkazu totožnosti, číslo víza, národnost, státní občanství, datum příjezdu, datum odjezdu, SPZ automobilu, typ automobilu, barva automobilu důvod cesty, podpis; poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • vyřízení Vaší rezervace a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení rezervace: jméno, příjmení, email, telefon, adresa (ulice, město, PSČ, kraj, stát), kontaktní údaje držitele karty, údaje bankovní karty; poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro vytvoření rezervace a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3.    Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

4.     Zpracování za účelem statistik návštěvnosti webových stránek.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

1.    Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 roky, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2.    Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje zlikviduje, pokud není jiný právní důvod, pro který je oprávněn nebo povinen osobní údaje zpracovávat.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1.    Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • zajišťující marketingové služby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (virtual-zoom s.r.o.) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu (Bookassist/ Automatic Netware Limited),
  • v případě ubytování občana jiného státu než České republiky, jsou předávány jeho osobní údaje cizinecké policii, a to v rozsahu vyžadovaném zákonem: jméno, příjmení přihlašovaného cizince, datum jeho narození, státní občanství, trvalé bydliště v zahraničí, číslo cestovního dokladu a víza, je-li v cestovním dokladu vyznačeno, počátek a místo pobytu, předpokládanou dobu a účel pobytu na území.

2.    Správce nemá v úmyslu předávat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

VI.

Vaše práva

1.    Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2.    Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

1.    Správce prohlašuje, že přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2.    Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

3.    Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

1.    Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2.    Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.